Mina kära vänner!

Hej hej!
Är fortfarande i dygns rytmen går till jobbet klockan 08:10 eller jaa... går till bussen sedan sitter man där 10 minuter och sedan tar man den lilla korta promenaden till jobbet hämtar sin lilla skur hinkk och börjar städa eller jaa.. först så skojar man jätte mycket med Chefen han e så himla rolig=)

Igår blev det lite konstigt eftersom jag och min "kollega" inte hann säga till att vi hade byttden dagen men jaja det löste juh sig!

Igår blev det också Pizza med pappa och Henke hmm henke blev lite iriiterad han fick fel pizza SUCK!
'sedan kollade jag på Beck "gamen" den var väldigt  bra tycker jag, någon som e på en Beck&/walllander kväll hade vart sjuukt kul!!

Idag skall jag köpa en ny mp3 det skall bli kul att lyssna pålite musik medens man städar bra bra!
Och så skall jag till TANDLÄKAREN IGEN!!!! suck suck uck aldrig får man vara i fred...:) nej men jag får la göra som mamma säger ta vara på den medens den e gratis:)

Men hade gött nu !

//RosaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0