En dag avklarad...

Nu är det en dag närmare studenten på 1,5 år, så får man nog tänka tror jag! snart slipper man skiten i alla fall.
Idag har jag försökt räkna lite matte men det va så jäklans svårt o Helena kände sig inte så bra så kändes inte så kul att pressa henne på att hjälpa mig hela tiden, men hon va snäll och hjälpte mig en stund.
Imorgon går jag i skolan från 8:30 till 17:20 uch o fy...och på torsdag är det prov i svenskan FY FAN SÄGER JAG TILL DET!!!!

Nog på klagandet
Idag kom Lisa förbi och skulle hämta ett par skor som hon lämnade hoss mig på nyårsafton innan vi skulle åka på fest, blev lite nervös där ett tag för visste inte riktigt vad dem låg men jag hittade dem på några minuter hihihi:)...Hon stannade på Té och så tjötade vi en massa, va riktigt kul att träffa dig gumman! vi måste ha en "reunion" snart med alla tjejorna, bara prata en massa gamla minnen!!Vad säger du om det gumman??!:D

Har fått 16 timmar att jobba igen så det känns skit kul att få tjäna lite pengar och så hoppas jag att jag kanske kan vara barnvakt lite också...så tjänar man ju extra mkt...sattsar på att kunna köpa en platt tv till mitt nya rum i det nya huset. Tänk om 11 dagar så flyttar vi!  tror nog mamma får hjälpa mig lite om det skall bli nån tv, undra om hon är så positiv till det HAHAHA...

På torsdag skall jag börja på "Locking" en dans på medbborgarskolan i Kungsbacka, vet faktiskt inte så jätte mycket om den dansen men kul att prova något annorlunda , fick ju inte med Ansa på ballett HAHAHAHAHA...Känns som jag har ganska mycket för mig nu men samtidigt är det ju kul saker jag gör så det får ju gå!

Ha det great;)

//LINDIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0