Hej alla glada o Linda

Hehe, känns som om jag bara skriver när jag är arg eller ledsen på bloggen så det skall det bli ändring på :) Har precis haft engelska vi gjort "prova på nationella", kändes faktiskt ganska svårt om jag skall vara helt ärlig. Men det känns skönt nämligren ändå för jag har räknat ut att hur jag än gör så kan jag inte få IG i engelska även om jag skulle få IG på nationella. Då blir betyget G iofs o det vill jag inte ha jag vill ha VG, helst MVG men det går nog inte:) Matteprovet skrev jag så vi får se hur det går, känner mig som en korkad idiot när man går på dem lektionerna o speciellt proven.. Men men det gäller o tänka positivt:)

Idag skall jag och Ansa till dansskolan, skall bli skoj! Det är verkligen en super bra o cool danslärare som är ledare så tror vi kommer bara ha roligt på dem lektionerna!

Inviduella val..jaa det valde jag igår:
Affärsekonomi på engelska
Information och layout
Datakunskap

Sedan önskade jag en del kurser som : Retorik, stylist, Arbetsmiljö och säkerhet, barnpsykologi... Får se ifall man har sån tur att dem sätter ihop nån sån klass så man kan få läsa något man verkligen verkligen tycker om!

Vad tyckte ni om valen? Detta är bara första val vi kommer nog få välja 2-3 gånger till i alla fall nu när dem har sett önskemålen o så.,.

Idag är det möte med KBA DIABETES, skall bli kul o se vad det sägs där!

Imorn skall det bli kul då skall vi festa:) Skall bli kanon skoj tjejor!

KRAMAR LINDIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0